Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2017 00:56 - Две красиви кътчета, дар от майката Природа
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4305 Коментари: 8 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                        Две красиви кътчета, дар на  майката Природа

image

image

Красота...Сякаш е от родната равна Тракия, но не е...Някъде по света, творение на най - талантливия художник - майката Природа.
Хубаво, да е в мислите Ви! Хубаво, да е в душите Ви! Спокойна да е нощта Ви! А утрото, да посрещнем с усмивка!
Зойчето има рожден ден, честита да е!












Гласувай:
27



1. tota - За всички мои приятели, тук в блог .бг
18.05.2017 01:02
Песните на Ваня Костова и Тони Димитрова, са поздрав за Вас!
Спирах на всички пътни знаци, но успях да стигна до Вас. И да Ви пожелая: Нежна да е нощта Ви!
цитирай
2. donchevav - :)))) Ех, тия пътни знаци! Дано не ни ...
19.05.2017 00:01
:)))) Ех, тия пътни знаци! Дано не ни мъчат дълго с тях, че без чернова някак не върви: раз-два и хоп! - публикувай! Отнеха ни цялата сладост на творческите мъки:)))
Любими песни от любими изпълнителки! Благодаря ти, мила Ати!
Честит да е празникът на твоята скъпа рожденичка - много светлина по пътя, много здраве и късмет!
А Майката природа продължава да ни показва най-хубавото си лице - независимо от всичко, което й причиняваме. Прекрасни кътчета - и толкова български - чак не ми се вярва, че са от друго място на света.
Хубава вечер и спокойна нощ, мила Ати! Светли майски празници!
цитирай
3. stela50 - С малко закъснение и молба за извинение...
19.05.2017 13:50
Красотата на май прелива отвсякъде.
Благодаря за чудесните песни.
Хубави празнични дни, мила Ати !
цитирай
4. tota - donchevav, stela50,
26.05.2017 20:16
Благодаря Ви, момичета! Хубаво е, че сте сред приятелите ми!
Прегръщам Ви!
цитирай
5. distrelets - Прегръщам те, Ати! Разперила съм ...
01.06.2017 22:43
Прегръщам те, Ати! Разперила съм ръце и лежа в тревата под дърветата. Чувам ароматите, птичките, шума на реката и съм цялата зелена :)))!
"чувам" ароматите не е грешка. :)
Нека да е лято!
цитирай
6. tota - Прегръщам те, Ати! Разперила съм ...
02.06.2017 00:08
distrelets написа:
Прегръщам те, Ати! Разперила съм ръце и лежа в тревата под дърветата. Чувам ароматите, птичките, шума на реката и съм цялата зелена :)))!
"чувам" ароматите не е грешка. :)
Нека да е лято!


Благодаря, Диди! До края на пътя очите ми ще жадуват за красотата на майката Природа, за полята и хълмовете от времето на моето отрудено, но волно детство. И аз като теб долавям със сетивата заобикалящия ни свят, и мислено се пренасям там, където остана детството ми и вече се е настанила тишината....Нима може Природата да е "щастлива" без хората?
Нека да е лято! Нека да цари мирът и хармонията на майката Земя!
Прекрасно лято ти пожелавам!
цитирай
7. tres1 - Има такива прекрасни места
28.07.2017 14:03
като се тръгне от устието на р.Велека по бреговете й та до където може да се стигне. Песните са от класиката в българската естрада, за това ни харесват - благодаря.
цитирай
8. tota - като се тръгне от устието на р. Ве...
29.07.2017 08:23
tres1 написа:
като се тръгне от устието на р.Велека по бреговете й та до където може да се стигне. Песните са от класиката в българската естрада, за това ни харесват - благодаря.

Там не съм ходила от ученическите години. Заслужава си отново да бъдат видени, особено ако имам предвид и факта, че пра - прадедите ми са от оня край. Вероятно има такива прекрасни места и другаде, но не намираме време да посетим.
Музиката, какъв би бил животът без нея? Хубаво лято!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12186205
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70758
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930